Feran S.A. Especialistas en distribución desde 1957

Matemàtiques. 4 primària. mas saba·primaria.4ºcurso

10% dto

  • Ref. SM-V-V040300
  • ISBN: 9788491824190
  • Editorial: Cruilla
  • Autor: Garín Muñoz, Mercedes
  • Fecha de edición: 2019
  • Número de páginas: 16
  • Dimensiones: 23x23x0,3 cm
  • Encuadernación: tapa dura

El projecte +SABA per a Matemàtiques es desenvolupa a través de tres eixos fonamentals: activar per a comprendre i aplicar, càlcul mental i resolució de problemes. Els alumnes es convertiran en detectius, buscadors de tresors o viatgers del temps per a fer Matemàtiques al costat d#Irene, un dels membres de la colla de l#esquirol. De la seua mà, s#enfrontaran a reptes que els ajudaran a resoldre la tasca final de cada trimestre. Els epígrafs de contingut s#organitzen en tres fases d#aprenentatge: Ens activem, Comprenem i Apliquem, en les quals s#intercalen activitats que promouen l#aprenentatge cooperatiu. En l#activació es proposen dinàmiques perquè l#alumne manipule, observe, faça... i arribe a la comprensió dels continguts. Les activitats de l#aplicació consoliden els continguts de l#epígraf. El programa de Càlcul mental s#ajuda d#estratègies de composició i descomposició. Aquestes estratègies sorgeixen com a conseqüència directa de la manipulació de materials concrets. La manipulació que l#alumne ha dut a terme durant l#aprenentatge dels algoritmes li permet #veure el nombre per dins#. Després de la manipulació, l#alumne està en disposició de generar la imatge mental d#allò que ha manipulat. A més, es desenvolupa l#agilitat mental a través de jocs sistemàtics com els Mentatletes. El programa de resolució de problemes treballa el raonament a través de l#anàlisi d#imatges en la secció Quina situació! A més, es prepara el terreny per a abordar estratègies de resolució de problemes en cursos futurs. S#inclou un taller de lògica per a afermar continguts i la lògica de conjunts a través d#activitats lúdiques. Per a facilitar l#accessibilitat dels continguts, el projecte més Saba de Matemàtiques cuida especialment la redacció i el vocabulari utilitzat. Per a progressar i anar superant barreres, les activitats se seqüencien per ordre de dificultat i algunes disposen de suports i desenvolupaments complementaris en el recurs didàctic.